طراحی انواع قوس اتصال در سیویل تری دی (فصل 3 قسمت 3)

طراحی انواع قوس اتصال در سیویل تری دی (فصل 3 قسمت 3)

 

در این درس در مورد طراحی انواع قوس اتصال در سیویل تری دی  به تشریح صحبت شده است .

پیش از هر چیز برای طراحی هر المان در طرح هندسی پروژه‌های مسیر نیازمند آنیم تا با قواعد طراحی و یا اصطلاحا تئوری های آن به صورت کامل آشنایی داشته باشیم . برای مثال یک قوس اتصال را به صورت کامل بشناسیم .

نسبت به مما‌س های بلند و کوتاه و همچنین زاویه تتا و تمام اجزاء دیگر اطلاعات کافی داشته باشیم تا بتوانیم یک قوس اتصال صحیح طراحی کنیم . برای انجام این کار نیازمندیم تا علاوه بر آیین نامه مربوط به پروژه مسیر فارغ از نوع مسیر به کتب طرح هندسی نیز مراجعه کنیم .

بخوانید  آبخیزها

پس از آنکه نوار ابزار مورد بحث ظاهر شد به تک تک آیتم‌هایِ موجود در منو اشاره شده است . برای هر کدام از دستورات یک مثال ذکر شده . این یکی از مهمترین دروس از نظر محتوا و سرفصل در تمام آموزش های وب سایت آباد راه است . برای کسانی که علاقه به طرح هندسی راه دارند تسلط بر ترسیم و طراحی قوس های اتصال بسیار بسیار مهم است .

طراحی انواع قوس اتصال

به جرأت می‌توان گفت که در هیچ آموزشی برای نرم افزار سیویل تری دی در مبحث قوسهای اتصال این سر فصل ها وجود ندارد .

در ابن آموزش توضیحات بسیار عالی درباره طراحی انواع قوس اتصال در سیویل تری دی , انواع مختلف قرص‌های اتصال اعم از آنهایی که قبل و بعد از قرص ساده وجود خواهند داشت توضیح داده شده . همچنین در مورد قرصهای اتصال و نیز در مورد ترکیب قوس های اتصال صحبت شده . علاوه بر این در مورد قیدها برای قوس های اتصال مطالب مشروحی ذکر گردیده . قوس های اتصال در راهسازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند این درس پایه ای برای فهم دور و بر بلندی می تواند باشد چرا که ما در این درس را خواهیم گرفت که قوس اتصال که مشخصات و ویژگی هایی خواهند داشت

بخوانید  دانلود سیویل تری دی 2013 | civil 3D 2013

ادامه این آموزش را میتوانید در قسمت بعد مشاهده کنید

 


لینک های دانلود


به این مطلب امتیاز بدید :
4.2/5 - (5 امتیاز)

مقالات مرتبط

دیدگاه

0 نظر تاکنون ارسال شده است