گزارشات پروفیل طولی در سیویل تری دی (فصل 4 قسمت 14)

گزارشات پروفیل طولی در سیویل تری دی (فصل 4 قسمت 14)

در این درس در مورد خروجی ها و گزارشات پروفیل طولی در سیویل تری دی  صحبت کرده ایم .

در نرم افزار سیویل تری دی می توانیم پس از طراحی برای مطالعه یکپارچه پروژه در قالب نوشته گزارشات مخصوص تهیه کنیم در نرم افزار این امکان مهیا شده تا برای هر مبحث گزارشات از پیش آماده شده ای وجود داشته باشد .

برای پروفیل طولی نیز انواع گزارشاتی از قبل آماده شده این گزارشات می‌تواند در مورد درصد شیب خط پروژه تعداد قوس ها و اجزاء آنها باشد . یکی از کاربرد هایی که این گزارش ها دارند امکان بررسی برای بهبود و بهینه کردن قوس ها می باشد .

بخوانید  پروفیل طولی چیست ؟

خروجی ها و گزارشات پروفیل طولی

می‌توانیم در این گزارش ها شرایط را با آیین‌نامه بسنجیم محاسبات را یک بار انجام داده و نسبت به آنچه که در ترسیم وجود دارد دید بهتری به دست بیاوریم .

برای مثال چنانچه بخواهیم در یک قسمت اقدام به طراحی یک تقاطع کنیم می توانیم با استفاده از حداقل و حداکثر ارتفاع خط پروژه و قوس‌ها اقدام به مکان یابی برای تقاطع‌ها بکنیم . در این گزارشات تمام پارامترها یی که نیاز است برای هر کدام از اجزا خط پروژه به صورت کامل قابل مشاهده است . این گزارشات در قالب فایل های اچ تی ام ال (html) هستند و شما می توانید آنها را به نرم افزار ورد منتقل و سپس انواع ویرایش ها را برای انها انجام دهید . همچنین می توانید برای تکمیل دفترچه مشخصات فنی پروژه نیز از این اطلاعات بهره مند شوید .


لینک های دانلود
برچسب ها  :


به این مطلب امتیاز بدید :
5/5 - (3 امتیاز)

مقالات مرتبط

دیدگاه

1 نظر تاکنون ارسال شده است
  1. سلام مرسی از زحماتتون.ولی فصل چهار دانلود میشه ولی موقعه باز کردن از زیپ ارور می ده