دانلود کتاب aashto 2011

دانلود کتاب aashto 2011

AASHTO GDHS 2011

برای اموزش نرم افزار Civil 3D باید به مهم ترین کتاب طرح هندسی دنیا اشنا باشیم .
مرجع طرح هندسی مسیر در کشور آمریکا کتاب گرین بوک می باشد . این کتاب به نوعی می‌تواند یک معادل بسیار مناسب و پیشرفته برای آیین نامه ۴۱۵ ایران باشد . با مقایسه این دو منبع متوجه خواهیم شد که آیین نامه ۴۱۵ شباهت بسیاری به کتاب سبز طرح هندسی مسیر آمریکا دارد .

یکی از ویژگی های گرین بوک ۲۰۱۱ این می باشد که مطالب با تشریح و تفصیل بیشتری ارائه شده اند و همچنین برای مسائل نمونه سوالهایی نیز طرح گردیده اند . همچنین واژه های تخصصی موجود در کتاب گرین بوک می توانند در هنگام کار با نرم افزار های طرح هندسی مسیر بسیار مفید واقع شود . چرا که این واژه ها در نرم افزار ها نیز مورد استفاده قرار گرفته است . هم چنین اشکالی که در این کتاب مورد ترسیم قرار گرفته از کیفیت بالایی برخوردار بوده و خوانایی بهتری نسبت به طرح هندسی ۴۱۵ ایران دارد .

بخوانید  تفاوت های gps تک فرکانس و دو فرکانس

دسته بندی مطالب در این کتاب به شکل بهتری صورت گرفته و می‌توان برای مطالعه بیشتر فرمول ها و توابع مورد استفاده در آیین نامه طرح هندسی ایران به این کتاب مراجعه کرد . آخرین نسخه این کتاب نسخه ۲۰۱۱ می باشد که نسخه اصلی آن بیش از ۳۵۰ دلار قیمت دارد و نسخه pdf آن نیز برای اعضای غیر عضو بیش از ۲۵۰ دلار هزینه دارد .

دانلود کتاب aashto 2011


لینک های دانلود


به این مطلب امتیاز بدید :
5/5 - (5 امتیاز)

مقالات مرتبط

دیدگاه

0 نظر تاکنون ارسال شده است