پلی لاین در سیویل تری دی  (فصل 0 قسمت 5)

پلی لاین در سیویل تری دی (فصل 0 قسمت 5)

 با سلام , با شما هستیم با قسمت 6 آموزش پلی لاین در سیویل تری دی

یکی از آموزشهایی که تهیه شده در مجموعه آبادرا و توصیه می کنم که حتما این درس رو ببینید همین درس پنجم از فصل صفر هستش ینی آموزش پلی لاین در سیویل تری دی .

در بعضی از مواقع ما نیاز داریم که با نقشه هایی کار کنیم که مسیر اون اکسپلود و یا شکسته شده و یا اینکه ما مسیری رو با استفاده از ابزارهای معمولی اتوکد مثل ترسیم خط و یا قوس ها به وجود آوردیم و حالا تصمیم داریم که اون رو به نرم افزار معرفی بکنیم .

بخوانید  نقشه خوانی پروژه های مسیر (فصل 0 قسمت 13)

این درس این مطلب رو به صورت واضح توضیح میده و حتما این درس رو ما باید بدونیم و نسبت بهش اطلاع داشته باشیم استفاده از ابزارهای مختلف در این درس توضیح داده شده و ما میتونیم یکپارچه‌سازی مسیرهای اکسپلود شده و یا شکسته شده رو در نرم افزار سیویل تری دی یاد بگیریم پس بخاطر داشته باشیم هر موقع که ما یک مسیری داشته باشیم که شکسته شده باشه و یا با استفاده از دستور های اولیه اتوکد ترسیم شده باشد باید اون رو به نرم افزار معرفی کنیم .

 گام اول در انجام این کار یکپارچه سازی قطعات مختلف و تبدیل آنها به یک پلی لاین یکپارچه است و در مرحله بعد اون رو با استفاده از فیلم آموزشی به نرم افزار معرفی می کنیم این فیلم آموزشی رو حتما تماشا کنید .


لینک های دانلود


به این مطلب امتیاز بدید :
5/5 - (7 امتیاز)

مقالات مرتبط

دیدگاه

2 نظر تاکنون ارسال شده است
  1. سلام ممنون از آموزش ها ،من یه مسیر طراحی کردم میخوام تبدیل به پلی لاین بشه مثل آموزش گام به گام پیش رفتم اما متاسفانه فقط قسمتی از مسیر تبدیل میشه بقه مسیر به همان شکل خط معمولی باقی می ماند مسری رو چک کردم خط ها کاملا پیوسته هستند طلفن راهنمایی کنید ممنون

  2. سلام ورژن اتوکد من 2015 هستش و فایل های آموزشیو نمیتونه باز کنه امکانش هست با ورژن پایین تر سیو بفرمایید؟