برچسب عملیات خاکی در سیویل تری دی (فصل 2 قسمت 7)

برچسب عملیات خاکی در سیویل تری دی (فصل 2 قسمت 7)

در این قسمت از آموزش میخواییم درباره برچسب عملیات خاکی در سیویل تری دی صحبت کنیم

در این درس فرار می گیریم که چگونه یک شیوه نمایش برای برچسب ها اطلاعاتی بسازیم تا ارتفاعات خاکبرداری و خاکریزی را به صورت شبکه ای به ما نشان دهد .

برچسب عملیات خاکی در civil 3d

این درس در واقع مکمل درس قبل  آموزش سیویل تری دی می باشد باید قبل از یادگیری درس برچسب عملیات خاکی در سیویل تری دی درس های قبل هم فرا بگیرید

ما در درس گذشته یاد گرفتیم که چگونه احجام را به صورت ساده آنالیز کنیم و با استفاده از شیوه‌های نمایش نشان دهیم که در کجایه سطح خاکبرداری و یا خاکریزی وجود دارد .

بخوانید  آموزش ترسیم توپوگرافی در سیویل تری دی (فصل 0 قسمت 1)

اینکه می‌خواهیم قدری دقیق تر عمل کنیم یعنی با استفاده از شیوه‌های نمایش یا استایل ها نشان دهیم که مقدار خاکبرداری و خاکریزی به چه میزان خواهد بود . برای این کار باید یک شیوه نمایش بسازیم .

تکنیکی که در این درس برای ساخت برچسب ها گفته شده بسیار مهم می باشد چرا که با استفاده از این روش می توانیم برچسب‌ها یا شیوه‌های نمایش متفاوت و مختلفی با توجه به نیاز خود به وجود آوریم بنابراین پس از مشاهده این درس و درس قبلی به این توانایی خواهیم رسید تا سطح اولیه و ثانویه را باهم مقایسه و احجام آن را به دست آوریم . پس از آن با استفاده از شیوه‌های نمایش مقادیر خاکریزی و و خاکبرداری و محل آنها را نشان دهیم این درس و درس قبل به ما این امکان را می‌دهد تا برای محاسبه احجام عملیات خاکی در مرحله اول و یا برآورد اولیه به دقت عمل کنیم .

بخوانید  پاک کردن نرم افزار سیویل تری دی به طور کامل

برچسب عملیات خاکی در سیویل تری دی

 


لینک های دانلود


به این مطلب امتیاز بدید :
4.2/5 - (5 امتیاز)

مقالات مرتبط

دیدگاه

0 نظر تاکنون ارسال شده است