طراحی انواع قوس اتصال در سیویل تری دی (فصل 3 قسمت 3)

طراحی انواع قوس اتصال در سیویل تری دی (فصل 3 قسمت 3)

 

در این درس در مورد طراحی انواع قوس اتصال در سیویل تری دی  به تشریح صحبت شده است .

پیش از هر چیز برای طراحی هر المان در طرح هندسی پروژه‌های مسیر نیازمند آنیم تا با قواعد طراحی و یا اصطلاحا تئوری های آن به صورت کامل آشنایی داشته باشیم . برای مثال یک قوس اتصال را به صورت کامل بشناسیم .

نسبت به مما‌س های بلند و کوتاه و همچنین زاویه تتا و تمام اجزاء دیگر اطلاعات کافی داشته باشیم تا بتوانیم یک قوس اتصال صحیح طراحی کنیم . برای انجام این کار نیازمندیم تا علاوه بر آیین نامه مربوط به پروژه مسیر فارغ از نوع مسیر به کتب طرح هندسی نیز مراجعه کنیم .

بخوانید  محاسبه تعداد شیت نقشه

پس از آنکه نوار ابزار مورد بحث ظاهر شد به تک تک آیتم‌هایِ موجود در منو اشاره شده است . برای هر کدام از دستورات یک مثال ذکر شده . این یکی از مهمترین دروس از نظر محتوا و سرفصل در تمام آموزش های وب سایت آباد راه است . برای کسانی که علاقه به طرح هندسی راه دارند تسلط بر ترسیم و طراحی قوس های اتصال بسیار بسیار مهم است .

طراحی انواع قوس اتصال

به جرأت می‌توان گفت که در هیچ آموزشی برای نرم افزار سیویل تری دی در مبحث قوسهای اتصال این سر فصل ها وجود ندارد .

در ابن آموزش توضیحات بسیار عالی درباره طراحی انواع قوس اتصال در سیویل تری دی , انواع مختلف قرص‌های اتصال اعم از آنهایی که قبل و بعد از قرص ساده وجود خواهند داشت توضیح داده شده . همچنین در مورد قرصهای اتصال و نیز در مورد ترکیب قوس های اتصال صحبت شده . علاوه بر این در مورد قیدها برای قوس های اتصال مطالب مشروحی ذکر گردیده . قوس های اتصال در راهسازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند این درس پایه ای برای فهم دور و بر بلندی می تواند باشد چرا که ما در این درس را خواهیم گرفت که قوس اتصال که مشخصات و ویژگی هایی خواهند داشت

بخوانید  پاک کردن نرم افزار سیویل تری دی به طور کامل

ادامه این آموزش را میتوانید در قسمت بعد مشاهده کنید

 


لینک های دانلود


به این مطلب امتیاز بدید :
4.2/5 - (5 امتیاز)

مقالات مرتبط

دیدگاه

0 نظر تاکنون ارسال شده است