انتقال جداول از سیویل تری دی به اکسل + ویدیو

انتقال جداول از سیویل تری دی به اکسل + ویدیو

یکی از سوالاتی که کاربران نرم افزار سیویل تری دی همواره می پرسند این است که چگونه میتوانیم جداولی که در نرم افزار civil 3D وجود دارد را به صورت مستقیم به نرم افزار اکسل و ورد منتقل کنیم ؟

برای اینکه بتوانیم این جداول را به نرم افزار اکسل منتقل کنیم در وب سایت همیار نقشه بردار افزونه ای قرار داده شده تا شما بتوانید از طریق دانلود و نصب آن این امکان را داشته باشید تا جداولی که در سیویل وجود دارد را به صورت مستقیم به نرم افزار اکسل به سادگی و راحتی هرچه تمام تر منتقل کنید . بعضی از جداول به صورت پیش فرض در قسمت ریپورت ها در تول اسپیس وجود دارد.

بخوانید  برطرف کردن خطای تداخل شیروانی ها با هم در سیویل تری دی

اما گاهی پیش می‌آید که جداولی را به صورت ویرایش شده به وجود می آوریم و در صفحه نمایش ایجاد می کنیم که مشابه آنها در قسمت گزارشات نرم افزار وجود ندارد و از طرفی نیاز داریم تا برای تکمیل اسناد پروژه خود این جدول را به نرم افزار اکسل منتقل کنیم .

انتقال جداول ازcivil 3D به اکسل

انتقال جدول از اتوکد به اکسل

بنابراین با استفاده از افزونه ای که در انتهای مطلب مهیا شده می توانیم پس از نصب آن به سادگی هر چه تمام تر و با کلیک بر روی جدول و مشخص کردن یک نام و فضا برای ذخیره کردن اطلاعات ، جداول را به صورت فایل های اکسل تبدیل و سپس ویرایش های لازم را بر روی آن انجام دهیم .

بخوانید  ساخت پروفیل از چندین سطح به طور همزمان در سیویل تری دی

 



به این مطلب امتیاز بدید :
4.6/5 - (13 امتیاز)

مقالات مرتبط

دیدگاه

2 نظر تاکنون ارسال شده است
  1. سلام.روی سیویل 2023 نصب نمیشود. لطفا نسخه جدید را قرار دهید

    • روی 2022 نصب نشد منوها هم قاطی شد !!!