دستور کپی بیس در سیویل تری دی (فصل 2 قسمت 4)

دستور کپی بیس در سیویل تری دی (فصل 2 قسمت 4)

در این ویدیو قصد داریم شما را با دستور کپی بیس  در سیویل تری دی اشنا کنیم 

این و درس قبل یعنی درس سوم مکمل هم هستند .
در یکی از این دو درس در مورد ساخت سطح از منحنی میزان های بدون ارتفاع و در دیگری در مورد ساخت سطح از منحنی میزان های ارتفاع دار صحبت شده .

دستور کپی بیس (copy base)

همچنین در این درس در مورد دستور دستور کپی بیس به صورت مفصل صحبت شده . دستور کپی بیس در مواقعی که نیازمندیم تا فایل های خود را بازسازی کنیم چه در حالت نقاط شکسته شده باشند و چه در حالت منحنی میزان های ارتفاع دار یا بدون ارتفاع بسیار مهم است . در واقع در وهله اول باید با استفاده از این دستور و توضیحاتی که در فیلم آموزشی آمده اطلاعات خود را به یک فایل جدید از نرم افزار مربوطه منتقل کنیم . برای این کار حتماً استفاده از دستور ذکر شده الزامی می باشد . البته از روش‌های دیگری نیز می‌توانید اطلاعات را به یک فایل جدید منتقل کنیم ولی این یک راه تست شده است

بخوانید  ساخت پروفیل طولی در سیویل تری دی (فصل 4 قسمت 3)

پس از آن با توجه به مطالبی که در این درس و درس قبل گفته شده باید بتوانیم اطلاعات را به نرم افزار شناسایی کنیم در این دو درس مطالب به صورت مفصل توضیح داده شده است همچنین در مورد چگونگی ساخت مرزهای سطح در این درس توضیح داده شده تعریف مرزهای سطح برای ما بسیار مهم می باشد این کار در ویرایش اطلاعات توپوگرافی ها برای ما کاربرد دارد .

 


لینک های دانلود


به این مطلب امتیاز بدید :
3.3/5 - (3 امتیاز)

مقالات مرتبط

دیدگاه

0 نظر تاکنون ارسال شده است